DIZAINA IZVEIDEE
Mēs palīdzam ar jebkuru dizaina materiālu izveidi: no attēliem un logotipiem līdz dokumentu veidnēm, kā arī zīmolu grāmatām, korporatīvā e-pasta parakstiem un UI/UX pētījumiem. Dizainus veidojam vai pēc jūsu idejām un vēlmēm, vai arī uzņemamies visu darbu uz sevi.

Sirdsmiers dāvana: neierobežots rediģējumu skaits
Dizaina izveide atbilstoši jūsu mērķiem un auditorijai
Mūsu komandā ir dizaineri no visām nozarēm
Cena pēc pieprasījuma, no 30 EUR, bez PVN
PORTFOLIO

BUJ (FAQ)
Kas ietekmē dizaina izstrādes termiņus?
Dizaina izstrādes termiņi ir atkarīgi no daudziem faktoriem, taču vidēji dizaina izveide aizņem no 2 līdz 18 dienām. Galvenie faktori, kas palēnina dizaina izveides procesu, ir:
- Precīza tehniskā uzdevuma trūkums
- Nepieejami gatavi materiāli (teksti vajadzīgajās valodās, fotogrāfijas, zīmola identitāte)
- Lēna klienta atsauksmju sniegšana
- Ilgs dizaina un labojumu saskaņošanas process
- Dizaina koncepcijas vai tehniskā uzdevuma maiņa darba procesā
Kā atpazīt sliktu dizainu?
- Dizains neveidojas saskaņā ar biznesa mērķiem un tā pielietošanas vietu
- Dizaina elementi nav saglabāti vienotā stilā
- Tiek izmantoti zemas kvalitātes attēli vai fonti
- Teksts ir grūti salasāms, jo fonts, izmērs vai krāsa ir slikti izvēlēti
- Krāsu palete nav harmoniska - tā izskatās pārāk spilgta vai drūma
- Dizains neatbilst mērķauditorijai
- Tiek izmantoti novecojuši vai klišejiski elementi
- Dizaina elementi izskatās pārpildīti vai "sastrēgti"
- Dizains nav pielāgojams dažādiem formātiem (piemēram, sociālie tīkli, drukas materiāli, mājaslapa)
- Trūkst vizuālās hierarhijas, ir grūti saprast, kas ir galvenais un kas - otršķirīgs
- Logotips vai galvenie zīmola elementi ir slikti integrēti dizainā
- Dizains neatspoguļo zīmola galvenās idejas un vērtības
- Nav pielāgojuma mūsdienu prasībām, piemēram, mobilajām ierīcēm
- Tiek izmantoti standarta veidnes bez unikāla risinājuma
- Tas neizraisa emocijas vai neatstāj iespaidu uz mērķauditoriju
Kā dizains ietekmē pārdošanu?
Dizains rada pirmo iespaidu par zīmolu, palīdz tam atšķirties no konkurentiem un veido pieredzi. Pievilcīgs un lietotājam draudzīgs dizains uzlabo produkta uztveri, atvieglo lēmumu pieņemšanu par pirkumu un veicina rīcību - labs dizains veicina pārdošanu.
Kā jūs domājat, kādu picu nopirks jaunietis?